180915 KBS Music Bank in Berlin aka PARK CHANYEOLLLLLL

To będzie najkrótszy fanaccount ever, ale chcę po prostu spisać kilka rzeczy, żeby ich nie zapomnieć i cierpieć do końca swojego życia heh

Ten koncert był tak randomowy, ja nawet nie chciałam na niego jechać, bo nie chciałam uwierzyć, że EXO przyjedzie do Europy na nagrania do programu muzycznego no pls A JEDNAK

11 godzin w busie i 8 godzin w pociągu w ciągu dwóch dni tylko po to, żeby zobaczyć EXO i W1………. Było warto? BYŁO! Powtórzyłabym to? TAK (ale next time poproszę o miejsce siedzące, bo jestem już na to za stara haha)

Po wejściu na halę (po godzinach stania przed halą NIE WIEM PO CO) okazało się, że jesteśmy tak blisko sceny, że nie trzeba było stawać na palcach, żeby widzieć wszystkich od łydek w górę SZOK!!!!!!11 Leciał teledysk do „Universe” i bałam się, że EXO z tym wystąpią, NA SZCZĘŚCIE NIE XD Jeżeli chodzi o teledyski W1 to tak się darłam na partiach Jisunga (których jest bardzo mało………..), że grupa Chinek stojąca przede mną powiedziała do mnie „You’re so cool!” :____)

Ekypa: (G)I-DLE, Stray Kids (do dnia koncertu myślałam, ze to będzie Day6, what’s good), Lee Taemin, Wanna One, EXO oraz MC Park Bogum i Somi.

Somi jest cudowna, zapominam jaka ona jest młodziutka, ale jest naprawdę śliczna i miła i jej niespodziewany solowy występ z Roller Coaster i Gashina pod koniec koncertu był mega! Park Bogum jest tak piękny, szkoda tylko, że nigdy nie podszedł bliżej sceny ale cieszę się, że miałam okazję go zobaczyć. Kocham jego dramy/filmy, także szacuneczek :<

Stray Kids wystąpili w pierwszej kolejności i tbh nie znałam żadnego z nich, kojarzyłam zaledwie dwie piosenki ALE NAPRAWDĘ MNIE ZASKOCZYLI. Zajebiste występy, muzyka, choreografia – wow! Na początku zdziwiłam się ile wsparcia im okazano, ale zasługiwali na każdy okrzyk, każdy płacz, bo gdybym była młodsza to też bym pewnie ich STANOWAŁA heh

G(I)-DLE – podobna sytuacja, znałam tylko Soyeon z Produce 101/Unpretty Rapstar i kojarzyłam dwie piosenki… Pierwszy raz też widziałam female idols na żywo i JEZU JAKIE ONE SĄ DROBNE AAAAAAAAAA ja wiem, że one chudziutkie, malutkie ALE ŻE AŻ TAK WOW

I NAGLE KUWA WYSTĄPIŁ PARK CHANYEOL Z WIND OF CHANGE I JEZUS MARIA BOŻE JAK JA RYCZAŁAM JAKI ONI JEST DUŻY JAKI PIĘKNY UGHHH Przypominam, że to nie pierwszy raz kiedy widziałam Chanyeola, BA, w Tokio widziałam go jeszcze bliżej podczas występu z PLAYBOY heh ALE NO TAK MNIE HITNĘŁO ŻE JUŻ WIEDZIAŁAM ŻE MARNY MÓJ LOS

Potem przyszła kolej na Wanna One JEZU płaczę na samą myśl, ok. Ja naprawdę byłam pewna, że nie będzie mi dane ich zobaczyć na żywo przed rozpadem ;; A JEDNAK
Wystąpili z Burn It Up, Energetic, Boomerang, Light i Beautiful (potem jeszcze wrócili z Bang Bang Band i NAYANAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA)

Powiem tak…………. Widziałam tylko Yoon Jisunga sorry not sorry, krzyczałam, chciałam okazać mu tyle wsparcia ile się da, ten człowiek… On ma najpiękniejszy uśmiech na świecie ŻADNE ZDJĘCIE TEGO NIE ODDA :< Jego głos GDZIE LINIJKI DLA TAK DOBREGO WOKALU NO GDZIE cudowny człowiek, tak ciepły, KOCHAM.
Also jak on tańczy, JAKIE RUCHY nie wierzyłam, że to mój Jisung, król sceny ;; Jestem biased? Może, ale who cares, Jisung zasługuje na wszystko co najlepsze :<

Park Woojin to wow… Ja zawsze miałam do niego słabość, ale jego prezencja sceniczna to nie żart. TAKI CIEMNY, TAKI PIĘKNY, PEŁEN ENERGII, podziwiam i nie mogę się doczekać jak zabije mnie i Nat (w szczególności Nat) za kilka lat hehe

Jaehwana za dużo nie widziałam ale USŁYSZAŁAM JEGO GŁOS NA ŻYWO MOGĘ UMRZEĆ W SPOKOJU ;; Najlepszy wokal w W1 mimo wszystko, tak się cieszę, że jest częścią zespołu uhhh

M i n h y u n, widać było jego zmęczenie, ale nawet jak chciałam patrzeć na Jisunga, to błądziłam za nim wzrokiem. Minhyun jest taki piękny, milion dolarów. I MA BARDZO ŁADNE UDA TAK 🙂 Znam go tyle lat, ale jednak Minhyun z W1 to Minhyun z W1.

ONG SEUNGWOO TO JEST JAKIŚ ŻART. To nie był Ong z programów rozrywkowych, to był artysta Ong Seungwoo, zupełnie inny człowiek. Zrobił na mnie wielkie wrażenie choć again, nie byłam w stanie przyglądać się mu zbyt długo :< Nie wierzę jak można być tak pięknym…………..

Daehwi DAEHWI!!!!! Nigdy go jakoś nie wyróżniałam, ale ten chłopak naprawdę kocha to co robi i widać to na pierwszy rzut oka. Śliczny chłopiec, ciepły, uzdolniony i ciężko pracujący, kocham mocno ;;

LAI KUANLIN MOJE SŁONECZKO, ten chłopak tak wiele osiągnie w życiu, jestem tego pewna! Wciąż skromny, wręcz nieśmiały, ale jak on się poprawił od czasów Produce 101!!!! Jestem taka dumna z niego, no i Jezu, tak, oni wszyscy są piękni i ciągle to piszę ale KUANLIN NAPRAWDĘ JESTEM PIĘKNEM.

Sungwoon, moja 1/6 HOTSHOT, w końcu go zobaczyłam na żywo!!!! Był tak bardzo zmęczony, ale i tak dawał z siebie wszystko, (a przy Jonginie i Taeminie to już w ogóle wróciła mu cała energia haha) CUDOWNY PYSU

Jihoon jest taki śliczny, a jednocześnie męski?????? Miałam swoją historię z Jihoonem, gdzie nie byłam do niego przekonana, no ale skradł moje serce, jest naprawdę wyjątkowy i chyba nie da się go nie kochać po zobaczeniu na żywo :<

BAEJIN JEZU BAEJIN ON JEST TAKI CHUDZIUTKI MALUTKI ale jestem tak dumna, zmiażdżył po prostu ZMIAŻDŻYŁ swoje solowe partie, DUMNA!!!!!!!!!!!!!!111

KANG DANIEL nie wiem czy muszę cokolwiek pisać, to jest Kang Daniel, Korea’s no.1, nie wierzę, że zobaczyłam go na żywo, nie wierzę, że NielSung zabili mnie podczas Gangnam Style i nie wierzę, że Daniel kocha fanów bardziej od siebie :____) Scena należała do niego i again, patrzyłam na niego nie będąc tego świadomym. To jest właśnie Kang Daniel.

RYCZAŁAM JAK GŁUPIA NA KAŻDYM WYSTĘPIE JESTEM PRZEPEŁNIONA MIŁOŚCIĄ, od razu po powrocie do Amsterdamu kupiłam ich album, a po powrocie do domu zamówiłam brakujące albumy NATCHNIONA KOCHAM WANNA ONE :<

Lee Taemin, kuwa, Lee Taemin……. Nie wiem od czego zacząć, a nie chcę się rozpisywać. ROZPOCZĄŁ WYSTĘP Z MOVE TO JUŻ NIECH MÓWI ZA SIEBIE.
Jak on się rusza……….. JAK ON SIĘ RUSZA, ja przepraszam, ale nigdy nie widziałam, żeby ktoś TAK tańczył, po prostu niesamowite.
I TO PRZEJŚCIE Z KRÓLA SEKSU NA PYSIA KTÓREMU ZAMYKAJĄ SIĘ OCZY GDY SIĘ UŚMIECHA NIE WIERZĘ!!!!!!!!!!11111111 Nagle występ z I Want You, wow, wcale nie zaryczałam się na śmierć :___) Taemin to nie idol, to ARTYSTA, naprawdę, to trzeba zobaczyć na własne oczy, ale zakochałam się….. ZDOBYŁ MOJE SERCE W MOMENCIE WYJŚCIA NA SCENĘ, WOW *oklaski na stojąco*

……………

…..

……….

…..

….

….

..

No i nadszedł czas na EXO. EXO…………. E X O. AAAAAAA ZNOWU PŁACZĘ NIE WIERZĘ

Hala była przepełniona EXO-L i miałam wrażenie, że to koncert EXO a nie Music Bank, DUMA!
Intro mnie zabiło, a tu przede mną jeszcze kilka występów heh Wystąpili z THE EVE KUWAAAAAAAAAAAAAAAA (NIE WIERZĘ ŻE MI TO ZROBILI TA CHOREOGRAFIA JEST NIELEGALNA JESZCZE BYŁAM TAK BLISKO KIM JONGIN WIDZIAŁAM WSZYSTKO WIDZIAŁAM), Ko Ko Bop, Boomerang, What U Do (nie spodziewałam się tego!!!!!!!!!!!!1111111) oraz Power. POWER TO PIOSENKA ROKU NAWET JEŚLI BYŁA WYDANA W ZESZŁYM ROKU I DON’T CARE

EXO można kochać lub nienawidzić, ale oni są dobrzy, CHOLERNIE DOBRZY i tego im odebrać nie można… Talent, ciężka praca, zaangażowanie, EXO to zupełnie inny poziom, to naprawdę… WOW.

Baekhyun zaśpiewał acapella YOUNG i ja się szczerze mówiąc zesrałam, już się modliłam, żeby nie zejść bo umierałam od samego stania, od emocji i krzyczenia jak jakaś nastolatka A TEN JESZCZE MUSIAŁ DOWALIĆ YOUNG eh

KIM JONGIN JEST NAJGORSZY NAJGORSZYYYYYYYY to co zrobił podczas POWER było tak RUDE że aż musiałam się odwrócić bo nie byłam w stanie tego udźwignąć….
On był taki szczęśliwy tego dnia, pełen energii, naprawdę cieszyłam się razem z nim, TĘSKNIŁAM ZA NIM JAK CHOLERA I WCIĄŻ TĘSKNIĘ ale to mój Kim Jongin, mój cudowny chłopak dla którego zrobię wszystko ;; JAK ON PIĘKNIE ŚPIEWA EXCUSE ME KIM JONGIN NAPRAWDĘ Z DNIA NA DZIEŃ CORAZ LEPSZY KIEDY SOLO???? O tańcu raczej nie muszę wspominać, prawda? Ryba w wodzie, po prostu.
PS. Dziękuję za wszystkie spoilery Kim Jongin, równie dobrze mogłeś już całą choreografię nam pokazać haha MOJE KOCHANE

Nasz Sehunnie jest tak specyficznym człowiekiem, ale kiedy na niego nie spojrzę to robi mi się tak cieplutko na sercu ;; Forever słabość do naszego maknae, pewny siebie, dobry w tym co robi, DUMNA ale smutna, że nie wystąpili z We Young BO PRAGNĘŁAM DOŚWIADCZYĆ TEGO NA ŻYWO (maybe next time~)

BYUN BAEK NASZ APPA BYUN BAEK KTÓRY KOCHA EXO-L NAJMOCNIEJ NA ŚWIECIE BYUN BAEK KTÓRY PATRZYŁ I MACHAŁ W KAŻDĄ STRONĘ BYUN BAEK KTÓRY ZABIJA WOKALEM I KTÓRY JESTEM NAJWIĘKSZYM PYSIEM NA ŚWIECIE BYUN BAEK!!!!!!!!11111

DO KYUNGSOO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1111 Myślę, że większość osób, która mnie zna wie jaką mam słabość do Kyungsoo i ja naprawdę… ON JEST TAK MĘSKI ŻE JA NAPRAWDĘ MIĘKNĘ JAK NA NIEGO PATRZĘ. Raz mi się wydawało, że nasze spojrzenia się skrzyżowały, ale to biedactwo ledwo widzi bez okularów więc……… ALE JEGO UŚMIECH, JEGO GŁOS, JEGO RUCHY, DO KYUNGSOO NA PREZYDENTA :<

Jongdae, Jezu…. Ja naprawdę tak bardzo jestem dumna z EXO i ich wokali, ChenChen jak zwykle zabił, on kocha to co robi i ja to kocham! Jongdae jest tak sympatycznym i ciepłym człowiekiem ehh I JAK SIĘ CIESZĘ, ŻE ZAŚPIEWALIŚMY MU HAPPY BDAY :<<<

Kim Junmyeon KIM JUNMYEON NAJLEPSZY LIDER NA ŚWIECIE JEZU ON……………… Ja nie wiem, ja zawsze płaczę na myśl o tym człowieku, bo on nie ma łatwo, naprawdę, a zawsze daje z siebie wszystko dla EXO i EXO-L. Jun słoneczko najpiękniejsze na świecie… Piękny głos, cudowne ruchy (THE EVE KUWA), uśmiech, TAK CIEPŁY, opatuliłabym w kocyk i utulała KIM JUNMYEON KOCHAM CIĘ :<

Nie wierzę, że Minseok zbliża się do trzydziestki, NIE WIERZĘ. Przy Sehunie to on wygląda jak maknae, ale jest dojrzały i piękny i uroczy i ma piękny głos i uśmiech i UGHHH KIEDY PRZESTANĘ PŁAKAĆ KIEDYYYYYY Kim Minseok………….. KIM MINSEOK

I w końcu nadszedł czas na PARK KUWA CHANYEOLA który, jak już wcześniej wspomniałam, ZABIŁ MNIE BEZLITOŚNIE I JA CIERPIĘ AŻ DO TERAZ……….. Ja ciągle o nim śnię, zamówiłam jego lalkę, koc, slogan, wachlarz NIECH KTOŚ ZAKOŃCZY MOJE CIERPIENIA……….. Park Chanyeol to taki boyfriend material, on jest taki duży, taki piękny, happy virus, NAGLE WHYYYYYYYYYYY Ja nie wiem co mi odwaliło, ale ŻAŁUJĘ. Boże, naprawdę boli mnie serce, zakochałam się w Park Chanyeolu bo kochać to kochałam zawsze, ja się ZAKOCHAŁAM, wpadłam jak śliwka w kompot, THE END.

Mogłabym pisać i pisać i pisać, ale już w sumie jestem zaryczana, a nie chcę zalać laptopa łzami heh więc na tym skończę. Cieszę się, że mogłam ich wszystkich zobaczyć i nie mogę się doczekać naszego kolejnego spotkanie. Kocham EXO.

SM, GDZIE COMEBACK??????

Dodaj komentarz